Тогтвортой санхүүгийн форумаар ХАА-н салбарын ногоон шилжилтийг онцолно Тогтвортой санхүүгийн форумаар ХАА-н салбарын ногоон шилжилтийг онцолно Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх: Ногоон хөгжлийг эрчимжүүлэхэд үндэсний зөвшилцөл нэн чухал Б.Одбаяр: Ирэх оноос хотын гол гудамж, замуудын явган замыг стандартын дагуу өргөтгөн шинэчилнэ Улаанбаатарт өдөртөө үүлэрхэг, цас орно ШИНЭ ГАВЬЯАТУУДДАА ХҮНДЭТГЭЛ ҮЗҮҮЛЛЭЭ “Эрдэнэс Оюу Толгой” ХХК Ажлын байрны нээлттэй сонгон шалгаруулалт зарлалаа “Менежментийн зөвлөх үйлчилгээний тэтгэлэгт хөтөлбөр”-т 10 байгууллага амжилттай хамрагдлаа Монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэг ашиглалтад орлоо Зудын үнэлгээгээр Архангай, Баян-Өлгий, Говь-Алтай, Завхан, Сүхбаатар, Төв аймгийн хэмжээнд эрсдэлийн түвшин “МАШ ИХ” байна
Хүүхдийн хүнсний бүтээгдэхүүний зар сурталчилгааг НҮБ-ын Хүүхдийн сантай хамтран зохицуулна
2022-06-08

Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын дарга С.Мөнхчулуун Нэгдсэн үндэсний байгууллагын Хүүхдийн сан /UNICEF/-ийн Зүүн Ази, Номхон Далайн бүсийн зөвлөх Фиона Ватсон /Fiona Watson/ болон албаны төлөөллийг өчигдөр хүлээн авч уулзлаа.

 

 

Уулзалтаар хүүхдийн эрүүл бус хооллолтын дадал бий болох суурь шалтгаан нөхцөл болдог хүүхэд рүү чиглэсэн хүнсний бүтээгдэхүүний зар сурталчилгаа болон хүүхдийн таргалалтын талаар ярилцлаа. Сахарын хэмжээ болон хүчил ихтэй, химийн болон удаан хадгалагч бодис орсон бүтээгдэхүүн нь хүүхдийн эрүүл мэндэд сөрөг нөлөө үзүүлж байна. Ялангуяа гаазтай, хийжүүлсэн ундаа, чипс, резинэн чихэр зэрэг бүтээгдэхүүнийг эцэг эхчүүд хүүхдүүддээ авч өгөх элбэг. Хүүхдэд чиглэсэн энэ төрлийн хүнсний бүтээгдэхүүний зар сурталчилгаа хяналт, зохицуулалтгүй явж ирсэн. Үүнийг өөрчлөх, хууль тогтоомжид тусгаж өгөх шаардлага байгаа юм.

 

НҮБ-ын Хүүхдийн сангийн дэмжлэгтэйгээр Зар сурталчилгааны тухай хуулийн үзэл баримтлал, хуулийн төслийн шинэчилсэн найруулгын төсөл боловсруулагдаж байна. ШӨХТГ-ын дарга С.Мөнхчулуун “Хүүхдүүдийн хоол хүнсний сонголт, хооллох хэв маягт нөлөөлөх олон хүчин зүйл байгаа хэдий ч хүүхдийн хооллолт, эрүүл зан үйлийг төлөвшүүлэхэд зар сурталчилгаа чухал нөлөө үзүүлдэг. Тиймээс хуулийн төсөлд эрүүл бус хүнсний бүтээгдэхүүний зар сурталчилгааг хязгаарлах зохицуулалтыг тусгах, мөн хэрэглэгчийн боловсролыг дээшлүүлэх чиглэлээр хамтран ажиллах саналтай байна” гэлээ.

 

Уг хуулийн төсөлд хүүхдийн эрүүл бус хооллолтын шалтгаан нөхцөл болж байгаа зар сурталчилгааг хязгаарлах чиглэлээр тодорхой заалт тусгаж өгөх нь зүйтэй гэдэгт хоёр тал санал нэгдсэн. Мөн гол хэрэглэгч болсон хүүхдүүдэд эрүүл зөв хооллолт, хоол хүнсний зөв сонголт хийх, бүтээгдэхүүний орц найрлагыг уншиж ойлгож сурах зэрэг мэдлэг мэдээлэл олгох чиглэлд хоёр тал хамтран ажиллахаар боллоо.

Shuud.mn
Сонин хачин