Тогтвортой санхүүгийн форумаар ХАА-н салбарын ногоон шилжилтийг онцолно Тогтвортой санхүүгийн форумаар ХАА-н салбарын ногоон шилжилтийг онцолно Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх: Ногоон хөгжлийг эрчимжүүлэхэд үндэсний зөвшилцөл нэн чухал Б.Одбаяр: Ирэх оноос хотын гол гудамж, замуудын явган замыг стандартын дагуу өргөтгөн шинэчилнэ Улаанбаатарт өдөртөө үүлэрхэг, цас орно ШИНЭ ГАВЬЯАТУУДДАА ХҮНДЭТГЭЛ ҮЗҮҮЛЛЭЭ “Эрдэнэс Оюу Толгой” ХХК Ажлын байрны нээлттэй сонгон шалгаруулалт зарлалаа “Менежментийн зөвлөх үйлчилгээний тэтгэлэгт хөтөлбөр”-т 10 байгууллага амжилттай хамрагдлаа Монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэг ашиглалтад орлоо Зудын үнэлгээгээр Архангай, Баян-Өлгий, Говь-Алтай, Завхан, Сүхбаатар, Төв аймгийн хэмжээнд эрсдэлийн түвшин “МАШ ИХ” байна
“Curry-3” загварын тааруу үзүүлэлт
2017-04-28

 

NBA-н Сүпер од Стифен Карриг нүүр царайгаа болгосон спорт хувцас үйлдвэрлэгч UnderArmor компани сүүлийн жилүүдэд тогтмол борлуулалт сайтай байсан. Тэгвэл тэдний өнгөрсөн жил гаргасан Curry-3 загвар тун тааруу боруулалттай байгаа нь нууц биш. Саяхан тус компанийн гүйцэтгэх захирал Кевин Планк энэ тухай өөрөө ярьсан бөгөөд компани сүүлийн 3 жилийн хугацаанд хамгийн муу үзүүлэлттэй нүүр тулсан гэжээ.

 

Үүнд борлуулалтын үнийн өсөлт том нөлөө үзүүлсэн гэнэ. Анх 2015 онд Curry-1 загвар 120 доллараар худалдаанд гарч байсан бол Curry-2 загвар 130 доллар, Curry-2.5 загвар 135 доллар, сүүлийн загвар 140 доллараар зах зээлд гарсан нь уналтын хамгийн том шалтгаан болжээ.

 

 

Харин Кевин Планк энэ загварын нийт алдагдалыг мэдээлэхээс татгалзсан байна. Хамгийн сүүлд өнгөрсөн оны 11-р сард Footlocker-н захирал Дик Жонсон UnderArmor компанийн алдагдлыг 600 сая доллор хүрээд байгаа гэж ам алдсан удаатай.

 

Өдгөө тус компани Curry-3 загвараа тогтмол 30% хөнгөлөлттөй үнээр борлуулж байгаа юм. Мөн алдагдлаа нөхөх зорилготойгоор плейоффын тоглолтуудад зориулан алтлаг өнгийн Curry-3 Zero загварыг зэх зээлд гаргаад байгаа юм.

 

Г.Баяраа

Shuud.mn
Сонин хачин